10 years of

EFFECTIVLE MANAGED IT

Optimize End-User Computing Functions to Extract

Maximum Value Regardless of Platform or Device

Περισσότερα

Tech360 Base

Βασικό Πακέτο:

  • Εξαλείψτε το τελευταίο σημείο αποτυχίας του συστήματος σας και βελτιώστε την ασφάλεια και αδιάλειπτη λειτουργία της επιχείρησης

  • Αναβάθμισε τεχνολογικά την επιχείρηση σου διατηρώντας ταυτόχρονα χαμηλά το κόστος

  • Για επιχειρήσεις από 3 έως 50 εργαζόμενους

Tech360 Care

Tech360 Base, μαζί με:

  • Αυξήστε τις δυνατότητες του τμήματος IT  χωρίς να χρειαστεί να προσθέσετε προσωπικό στην επιχείρηση σας

  • Υποστήριξη τελικού χρήστη για αδιάλειπτη λειτουργία της επιχείρησης

  • Για επιχειρήσεις από 10 έως 100 εργαζόμενους

Tech360 Care+

Tech360 Care, με επιπλέον:

  • Αναθέστε μας ολόκληρη την υποδομή πληροφορικής σας.

  • Ολοκληρωμένο σύστημας πληροφορικής χωρίς προβλήματα

  • Για επιχειρήσεις από 10 έως 200 εργαζόμενους

Τι πραγματικά κάνουν

οι καλύτεροι IMSP.

Όλοι οι πάροχοι διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής δεν είναι ίδιοι. Κατά την αξιολόγηση των MSP (Managed Service Provider) είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι κάνει ένας MSP, τι πρέπει να αναζητήσουμε και ποιες είναι οι διαφορές.

Στην Techone, δύο από τις πιο σημαντικές αξίες μας είναι ότι είμαστε πελατοκεντρικοί και δεσμευόμαστε σε αυτό. Αυτό σημαίνει ότι η διαφάνεια είναι πολύ σημαντική για εμάς. Θέλουμε οι υπηρεσίες μας να είναι εύκολα κατανοητές και να συγκρίνονται με άλλες υπηρεσίες. Προσφέρουμε τρία βασικά πακέτα διαχειριζόμενων υπηρεσιών πληροφορικής που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών για όσους επιθυμούν να αναθέσουν πλήρως το τμήμα ΙΤ σε εμάς. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τα βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών μας.

Intelligent MSP Platform

Το τμήμα IT είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις. Η υπηρεσία Tech360 επιτρέπει την αυτοθεραπεία(self-healing) του περιβάλλοντος πληροφορικής σας πριν εμφανιστούν προβλήματα τα οποία θα σας σταματήσουν. Η τεχνολογία Tech360, η πρώτη και μοναδική έξυπνη πλατφόρμα MSP, βελτιστοποιεί την απόδοση του τμήματος πληροφορικής μέσω της αυτόματης αποκατάστασης προβλημάτων. Δηλαδή, για πολλούς τύπους ζητημάτων πληροφορικής, όταν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, το Tech360 το εντοπίζει και το διορθώνει αυτόματα. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερο uptime, λιγότερες διακοπές της επιχείρησης και πιο παραγωγικούς χρήστες.

Remote Monitoring and Alerting

Παρέχουμε απομακρυσμένη παρακολούθηση και ειδοποίηση για την άμεση ανίχνευση προβλημάτων στην υποδομή σας. Τo Network Operating Center (NOC) παρακολουθεί την απόδοση του τμήματος πληροφορικής 24x7x365. Οι τεχνικοί του NOC παρακολουθούν προσεκτικά το πληροφοριακό περιβάλλον σας και ανταποκρίνονται γρήγορα σε κρίσιμα ζητήματα για να διατηρήσουν τα συστήματά σας λειτουργικά.

Remote Patch Management & Remediation

Αυτή η υπηρεσία περιλαμβάνει το patching των σταθμών εργασίας και διακομιστών για να διασφαλιστεί ότι το λογισμικό είναι πάντα ενημερωμένο και προστατεύεται από τις διάφορες απειλές του διαδικτύου όταν αυτές προκύψουν. Οι προμηθευτές λογισμικού παρέχουν διάφορα patches πάρα πολύ συχνά, γεγονός που δημιουργεί περισσότερη δουλειά για το τμήμα πληροφορικής σας. Η ενημέρωση των εφαρμογών με τα patches είναι σημαντική, καθώς συνήθως περιλαμβάνουν διορθώσεις σφαλμάτων και ενημερώσεις ασφαλείας. Η υπηεσία Tech360 αυτοματοποιεί τη διαδικασία διαχείρισης των patches, η οποία εξαλείφει τα ανθρώπινα λάθη και εξασφαλίζει έγκαιρες ενημερώσεις. Επιπλέον, η κατάσταση των patches στις συσκευές σας επικυρώνεται καθημερινά για να διασφαλιστεί ότι προστατεύεστε.

Drive Space Performance Optimization

Η κακή απόδοση του συστήματος προκαλεί χαμηλή παραγωγικότητα. Όλοι έχουμε εμπειρία από φορητούς και επιτραπέζιους υπολογιστές που επιβραδύνουν κάποιες εργασίες που παλαιότερα γινόντουσαν πιο γρήγορα. Η αυτοματοποιημένη διαχείριση χώρου στον σκληρό δίσκου καθαρίζει τους σκληρούς δίσκους σε σταθμούς εργασίας και διακομιστές όταν ο διαθέσιμος χώρος αποθήκευσης είναι χαμηλός.

Management Portal and Managed Service Reports

Είναι σημαντικό για εμάς, σαν αξιόπιστος συνεργάτης σας, να είμαστε διαφανείς. Γι 'αυτό παρέχουμε άμεση πρόσβαση σε εργαλεία διαχείρισης. Αυτό σας επιτρέπει την διαχείριση των tickets που έχουν ανοιχτεί για εσάς, την παρακολούθηση της κατάστασης τους και το ιστορικό τους. Επίσης, παρέχουμε αναφορές ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε βασικές πτυχές του ΙΤ τμηματός σας.

Software and Hardware Lifecycle Management

Η διαχείριση των προμηθευτών hardware και software μπορεί να είναι πολύ περίπλοκη. Δεδομένου ότι συνεργαζόμαστε με αυτούς τους προμηθευτές σε καθημερινή βάση, έχουμε αναπτύξει την τεχνογνωσία για τη διαπραγμάτευση τιμών, όρων και συνθηκών. Βοηθάμε σε όλες τις πτυχές της προμήθειας και της διαχείρισης του IT εξοπλισμού σας, συμπεριλαμβανομένου του καθορισμού απαιτήσεων και προδιαγραφών, επιλογής προμηθευτών, αγοράς, διαχείρισης αδειών, ανανεώσεων, εγγυήσεων και διαχείρισης του τέλους του κύκλου ζωής τους.

Asset Management

Η παρακολούθηση των πόρων πληροφορικής αποτελεί σημαντικό μέρος της διαχείρισης του τμήματος πληροφορικής. Τα εργαλεία διαχείρισης συστημάτων σας επιτρέπουν να ανακαλύψετε αυτόματα νέο υλικό (hardware) ή πρόγραμμα(software) που προστίθενται στο δίκτυό σας, να διατηρείτε λεπτομερή απογραφή σε πραγματικό χρόνο του συνόλου του υλικού και του λογισμικού σας και τις άδειες του λογισμικού.

Managed Security Services – Base

Κάθε μέρα ακούτε για νέες κυβερνοεπιθέσεις που πλήττουν μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις. Καμία επιχείρηση δεν είναι ασφαλής - το 76% των επιχειρήσεων ανέφερε ότι ήταν θύμα μιας επίθεσης ηλεκτρονικού "ψαρέματος" κατά το προηγούμενο έτος. Οι πιστοποιημένοι ειδικοί ασφαλείας μας μπορούν να σας βοηθήσουν να προστατέψετε τα δεδομένα σας. Η βασική υπηρεσία διαχείρισης ασφάλειας περιλαμβάνει φιλτράρισμα ιών και DNS για την αποτροπή απειλών από κακόβουλους ιστότοπους.

Managed Security Services - Advanced 

Οι υπηρεσίες διαχείρισης ασφάλειας περιλαμβάνουν πρόσθετα επίπεδα προστασίας. Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα περιλαμβάνουν την ασφάλεια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αποφυγή ανεπιθύμητων μηνυμάτων από ιούς, πρόσθετο φιλτράρισμα DNS που επεκτείνει την προστασία σε συσκευές εκτός του τείχους προστασίας και σαρώσεις ευπάθειας για τον εντοπισμό των κινδύνων ασφαλείας. Προσφέρουμε επίσης υπηρεσίες για την συμμόρφωση στους νέους κανόνες του GDPR, που προβλέπει υψηλό επίπεδο ασφάλειας και ελέγχων του τμήματος  πληροφορικής ώστε η εταιρία να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του GDPR.

Problem Remediation 

Όταν οι χρήστες σας έχουν προβλήματα, χρειάζεστε βοήθεια γρήγορα. Η ομάδα των τεχνικών δικτύου, του cloud, της ασφάλειας και του Office365 θα αντιμετωπίσει και θα επιλύσει τα θέματα εξ αποστάσεως. Η πλατφόρμα μας Intelligent MSP Tech360  ανακαλύπτει αδυναμίες στις επιδόσεις των διακομιστών σας, των σταθμών εργασίας, των router, των switches και των τειχών προστασίας. Η μοναδική τεχνολογία μας για αυτοθεραπεία(self-healing) προλαμβάνει πολλά κοινά προβλήματα, πριν ο τελικός χρήστης έρθει αντιμέτωπος με αυτά. Και αν ένα πρόβλημα προκύψει, μπορούμε εύκολα και γρήγορα να εντοπίσουμε την αιτία και να βοηθήσουμε στην ταχύτερη επίλυση του.

Dedicated Customer Success Manager and Care Team

Δεσμευόμαστε να είμαστε αξιόπιστοι συνεργάτες σας. Γι 'αυτό έχουμε μια ομάδα διαχείρισης πελατών. Η δουλειά τους είναι να διασφαλίσει ότι λαμβάνετε τη μέγιστη δυνατή εξυπηρέτηση από το Tech360, ότι ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες σας και ότι έχουμε άριστη γνώση του περιβάλλοντος σας και συνεχώς εξελισσόμενων απαιτήσεων σας.

Backup and Disaster Recovery

Η προστασία των δεδομένων σας είναι απαραίτητη. Η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων σε κατάλληλα χρονικά διαστήματα και οι αποκατάσταση τους γρήγορα σε περίπτωση καταστροφής είναι μια βασική λειτουργία που χρειάζεται η επιχείρηση σας. Οι περισσότεροι MSP παρέχουν υπηρεσίες backup, αλλά δεν προσφέρουν όλες τις υπηρεσίες ανάκτησης καταστροφών. Τα αντίγραφα ασφαλείας είναι κρίσιμα όταν τα δεδομένα είναι κατεστραμμένα ή χαμένα ή εάν ένα σύστημα έχει μολυνθεί. Η δυνατότητα αποκατάσταση τους διασφαλίζει ότι τα πληροφοριακά σας συστήματα και τα δεδομένα θα τεθούν σε λειτουργία και θα λειτουργούν σε σύντομο χρονικό διάστημα, μετά από μια μεγάλη καταστροφή, όπως πυρκαγιά, σεισμός ή ακόμη και σοβαρή παραβίαση δεδομένων. Η Techone χρησιμοποιεί εξελιγμένα προγράμματα για αντίγραφα ασφαλείας αυτοματοποιημένης τεχνολογίας, εξασφαλίζοντας ταχύτερη ανάκτηση σε περίπτωση αποτυχίας.

Remote Helpdesk

Όταν προκύψουν προβλήματα, χρειάζεστε βοήθεια γρήγορα. Αυτός είναι το σημείο όπου έρχεται το help desk. Εάν πρόκειται για έναν τελικό χρήστη που χρειάζεται να επαναφέρει έναν κωδικό πρόσβασης ή που ανησυχεί για την απόδοση του συστήματος, οι MSP πρέπει να παρέχουν τεχνική υποστήριξη για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και την επίλυσή τους. Οι τεχνική υποστήριξη είναι η άμεση και οι τεχνικοίο μας στο help desk πρώτη σας γραμμή άμυνας. Θα αντιμετωπίσουν το πρόβλημα, είτε αυτό πρόκειται για ένα πρόβλημα με τους φορητούς υπολογιστές σας ή για κάποιο πρόβλημα στην υποδομή του τμήματος πληροφορικής. 

+30 2510 229440

©2019 by Techone Computer Solutions. Design by DigiPaw