Search
  • Techone Computer Solutions

VoIP Τηλεφωνικό κέντρο – Tι είναι & πόσο κοστίζει;

Ήρθε ο καιρός να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας με τα οφέλη που σας προσφέρει ένα VoIP τηλεφωνικό κέντρο.


Ας αναλύσουμε όσα πρέπει να γνωρίζετε για τo VoIP τηλεφωνικό κέντρο, πόσο κοστίζει και πως υποστηρίζει την εξ αποστάσεως εργασία.


Εάν είστε νέος ιδιοκτήτης επιχείρησης, αυτή μπορεί να είναι η πρώτη φορά που ακούτε για το VoIP τηλεφωνικό κέντρο ή αλλιώς Cloud PBX. Εάν γνωρίζετε και για τη VoIP τηλεφωνία και είστε στη διαδικασία που θέλετε να μειώσετε το κόστος επικοινωνίας σας ή ενδιαφέρεστε για ένα πιο φιλικό προς το χρήστη σύστημα, αυτό το άρθρο θα σας παράσχει αρκετές πληροφορίες για να λάβετε μια απόφαση βάσει του τι ταιριάζει καλύτερα στην εταιρεία σας.



Ίσως έχετε παρατηρήσει, μετά από πολλές εκτεταμένες αναζητήσεις στη Google, ότι οι περισσότερες εταιρείες VoIP τηλεφωνίας ενδιαφέρονται περισσότερο να πουλήσουν το προϊόν τους και να αναδείξουν τις δυνατότητές του, αντί να παρέχουν μια γενική επισκόπηση του τρόπου λειτουργίας των συστημάτων Cloud PBX.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Θα βρείτε πολλά διαφορετικά ονόματα για τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα ενώ κάνετε έρευνα. Μην μπερδευτείτε αν συναντήσετε διαφορετικούς όρους. Όλα μιλούν για το ίδιο πράγμα!


Τι είναι το VoIP τηλεφωνικό κέντρο (Cloud PBX);


Το Cloud PBX είναι ένα σύστημα ανταλλαγής τηλεφώνων που βασίζεται εξ ολοκλήρου σε μια σύνδεση στο Διαδίκτυο και χρησιμοποιεί μια δομή Cloud για την παροχή πρόσβασης στο διακομιστή. Ως αποτέλεσμα, εταιρείες που χρησιμοποιούν Cloud ή φιλοξενούμενα συστήματα PBX δεν θα πρέπει να διαθέτουν αποκλειστικό διακομιστή για να παρέχουν τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου στα γραφεία τους, εξοικονομώντας έτσι χρηματικούς πόρους και χώρο.


Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το παραδοσιακό PBX έχει αποκτήσει τη φήμη ότι είναι περίπλοκο και άκαμπτο, γι ‘αυτό τα Cloud συστήματα κερδίζουν συνεχώς δημοτικότητα. Οι σύγχρονες εικονικές λύσεις PBX είναι αξιόπιστες και παρέχουν ένα σταθερό επιχειρηματικό τηλεφωνικό σύστημα μέσω του Διαδικτύου.




Πώς λειτουργεί & ποια η διαφορά του με τα συμβατικά τηλεφωνικά κέντρα PBX;


Αυτός ο τύπος συστήματος είναι επίσης πολύ βολικός όταν ενοποιεί τις επικοινωνίες μιας  επιχείρησης με παγκόσμια ή τοπική εμβέλεια. Με ένα σύστημα τηλεφώνου Cloud, όλα τα γραφεία μπορούν να χρησιμοποιούν το ίδιο σύστημα επικοινωνίας, ακόμη και όταν βρίσκονται σε απόσταση εκατοντάδων μιλίων.


Παρά αυτήν την ευελιξία και τη λειτουργικότητα, τα φιλοξενούμενα συστήματα PBX διατηρούν όλες τις ανέσεις που μπορούν να έχουν με τα συμβατικά συστήματα PBX. Για παράδειγμα, οι οργανισμοί θα μπορούν να χρησιμοποιούν τηλέφωνα IP εταιρικής ποιότητας, εικονικά τηλέφωνα, smartphone  μέσω webclient και τηλέφωνα διασκέψεων σε φιλοξενούμενες υπηρεσίες PBX. Το PBX που βασίζεται σε σύννεφο έχει εξαιρετική επεκτασιμότητα.


Το Cloud PBX ξεχωρίζει χάρη στο γεγονός ότι οι διακομιστές διανέμονται παγκοσμίως. Με αυτό το είδος της γεωγραφικής κατανομής, οι τυχόν καταστροφές προκαλούν πολύ λιγότερα προβλήματα και όταν δημιουργείται πρόβλημα στη θέση ενός διακομιστή, υπάρχουν και άλλοι που υποστηρίζουν τη φόρτωση. Πολλοί πάροχοι δεν αναφέρουν τον SLA– χρόνο λειτουργίας για τις υπηρεσίες τους.

Η αξιοπιστία είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες που μετατρέπονται από ένα παραδοσιακό τηλεφωνικό σύστημα σε ένα τηλεφωνικό σύστημα cloud PBX αλλά φοβούνται τις διακοπές λειτουργίας.

Στη Techone έχουμε ένα ποσοστό 99,997% για τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών μας!

Τα παλαιότερα συμβατικά τηλεφωνικά κέντρα παρείχαν κάποτε βασικά πλεονεκτήματα, αλλά αυτά τα οφέλη αντισταθμίζονται πλέον από σημαντικά μειονεκτήματα κόστους και την εξαιρετικά περιορισμένη λειτουργικότητα τους.

Με τη δύναμη του VoIP τηλεφωνικού κέντρου έχετε πλέον όλα τα πλεονεκτήματα των παραδοσιακών PBX – φωνή, φαξ, φωνητικό ταχυδρομείο, επεκτάσεις, διασκέψεις, τηλεειδοποίηση, κλήσεις ενδοεπικοινωνίας κ.λπ. – χωρίς το κόστος και την πολυπλοκότητα τους!




Πόσο κοστίζει ένα Cloud τηλεφωνικό κέντρο;


Χρειάζεστε ένα σύστημα VoIP για να λειτουργήσετε ένα τηλεφωνικό κέντρο Cloud PBX, γι ‘αυτό στη TECHONE περιλαμβάνουμε τη χρήση του εικονικού PBX τους στην ετήσια συνδρομή σας.


Αυτό σημαίνει πως μόλις από €70 το χρόνο μπορείτε να έχετε ένα πλήρως λειτουργικό και παραμετροποιήσιμο τηλεφωνικό κέντρο, ιδανικό για να υποστηρίξει την τηλεργασία με οφέλη όπως:

  • Ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων

  • Αυτοματοποιημένο ωράριο λειτουργίας

  • Βελτίωση Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Δυνατότητα Call Back

  • Ενοποίηση των σημείων παρουσίας της εταιρείας σας

  • Ηχητικό καλωσόρισμα

  • Καταγραφή κλήσεων

  • Online chat

  • Οnline meetings

  • Softphone Apps για Smartphones

  • Web Conference

  • Webclient μέσω Web Browser

#techonesolutions #cloud #PBX #greece #kavala

4 views

+30 2511 514216

©2019 by Techone Computer Solutions. Design by DigiPaw